Metoden bag Easyfoods succes

Læs hele artiklen her.

“1925 modellen og Carsten Borch var med til at kickstarte den innovative kultur, som Easyfood er kendt for. For mere end 10 år siden brugte vi modellen til at skabe 161 produkter på én dag. Ikke bare idéer på post-its. 161 nye produkter der blev bagt og smagt samme dag.

Igennem årene har vi skam arbejdet sammen med mange andre end Carsten Borch, alt andet ville jo være konservativt, men da bogen udkom, ville vi gerne invitere vores partnere endnu længere ind i vores maskinrum, så op til vores partnerskabsdag, sendte vi bogen til vores partnere, så vi samtidig kunne kvalitetssikre nye idéer sammen,” fortæller direktør Flemming Paasch fra Easyfood.

Flemming Paasch
Direktør Flemming Paasch, Easyfood

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

“På Easyfood har vi tre ansat i vores udviklingsafdeling, men til daglig går vi og siger, at alle er ansat i udviklingsafdelingen. Det er vores kultur at udvikle sammen. Derfor vil vi bruge 1925 modellens innovationsskole til at gøre det endnu nemmere for medarbejderne at deltage i innovationsprocesser, så vi kan udvikle gennem hele værdikæden.

Vores innovationsomsætning er på 20% om året. Det vil altså sige, at 20% af årets omsætning kommer fra produkter og koncepter som ikke fandtes, da året startede. Det kræver virkelig en mental adræt organisation.”